Payment Banner

Često postavljana pitanja

  1. Ja ne mogu da nadjem ovlašćenog servisera u svojoj blizini, ali ne želim gume da se isporuče na moju kućnu adresu. Možete li mi pomoći?
  2. Kako mogu pronaći najbliži opremljeni servis?
  3. Moram li kao kupac obavjestiti ovlaštenog servisera prije isporuke?
  4. Može li moje gume montirati svaki ovlašteni serviser?
  1. Ja ne mogu da nadjem ovlašćenog servisera u svojoj blizini, ali ne želim gume da se isporuče na moju kućnu adresu. Možete li mi pomoći?

    Rado isporučujemo gume na adrese koje ste vi odabrali. Vaša adresa za naplatu i adresa isporuke ne moraju da se podudaraju.

  2. Kako mogu pronaći najbliži opremljeni servis?

    Izabertite traži ovlaštenog servisera,jednostavno ukucajte poštanski broj, Unesite grad ili pozivni broj i dobićete ponudu za ovlaštene servisere.

    Da li još uvek imate problema u pronalaženju Vašeg ovlašćenog servisera? Mi ćemo Vam vrlo rado pomoći. Molim Vas pošaljite nam opis Vašeg problema na e-mail gumeonline.ba@delti.com ili nas pozovite na : 070 310 399.

  3. Moram li kao kupac obavjestiti ovlaštenog servisera prije isporuke?

    Naši servisni partneri dobijaju automatsku poruku od nas, čim Vaša pošiljka napusti naš lager. Molimo Vas, da imate u vidu da je ova opcija dostupna samo ako ste izabrali kod porudžbine alternativu "Isporuka kod servisera". Kao sigurnost, preporučujemo da kontaktirate paralelno, servisera, kako bi ga informisali o Vašoj posebnoj pošiljci guma. Istovremeno, možete saznati i tačan datum montaže Vaših guma.

  4. Može li moje gume montirati svaki ovlašteni serviser?

    U osnovi, gume možete poslati na sve navedene servise. Inače, prijedloge montažnih servisa, možete naći na web adresi.

x