Koristimo cookies. Korišćenjem ove web stranice slažete se sa njihovom upotrebom.
OK
Status porudžbine x
Odjavi se

070 310 399070 310 399

Često postavljana pitanja

  1. Da li je moguća dostava i na neku drugu adresu?
  2. Da li mogu da promjenim termin za isporuku?
  3. Kada ću saznati tačno vrijeme isporuke?
  4. Kako mogu dobiti moje gume?
  5. Ko će mi dati gume?
  6. Šta se dešava ako dostavljač nije isporučio robu? Mogu li zamjeniti gume?
  7. Šta se dešava ako isporuka treba da bude odgođena?
  8. Mogu li promjeniti adresu za isporuku, poslije naručivanja?
  9. Imam kupon, kako ga mogu iskoristiti?
  1. Da li je moguća dostava i na neku drugu adresu?

    Isporučujemo na bilo koju adresu u BiH : direktno na kupca ili korisnika, alternativnu adresu, ili nekom od naših ovlašćenih servisera.

  2. Da li mogu da promjenim termin za isporuku?

    Ako se gume već nalaze na putu ka Vama, nažalost ne možemo promjeniti datum isporuke, jer rutu isporuke planira firma za isporuke, nezavisno od nas. (Molim Vas da provjerite da li robu može preuzeti neko drugi npr. komšija). Ako firma za isporuke nije nikoga našla, biće Vam ostavljeno obavještenje o sljedećem datumu isporuke, kao i kontakt telefon.

  3. Kada ću saznati tačno vrijeme isporuke?

    Čim poručena roba napusti naše skladište, poslaćemo Vam obavještenje o predviđenom terminu isporuke elektronskim putem. Tačno vrijeme Vam nažalost ne možemo reći, gdje će kurirska služba dostavu umjesto nas preuzeti.

  4. Kako mogu dobiti moje gume?

    Kada poručujete robu, moraćete unjeti adresu isporuke. Ovdje ćete imati mogućnost da naznačite adresu isporuke, kao i adresu na koju Vam šaljemo račun. Ako Vašu poručenu robu ne želite primiti na adresu na kojoj živite, možemo Vam je isporučiti na bilo koju adresu, koju Vi naznačite. I u ovakvom slučaju, Vam šaljemo račun na adresu koju naznačite. Isporuka se može izvršiti čak na adresu Vašeg servisera, servisa, benzinsku pumpu. Troškovi isporuke su ionako već uračunati, ova usluga Vas ne košta ništa.

  5. Ko će mi dati gume?

    Našu robu isporučujemo preko kurirske službe.

  6. Šta se dešava ako dostavljač nije isporučio robu? Mogu li zamjeniti gume?

    Ako Vam služba za isporuku nije dostavila Vašu porudžbinu, odmah Vam šaljemo zamjenu. Molim Vas da nas zbog toga informišete elektronskim putem navodeći broj Vaše porudžbine (RD-Nr.) putem maila na: gumeonline.ba@delti.com ili telefoniskim putem na 070 310 399.

  7. Šta se dešava ako isporuka treba da bude odgođena?

    Ako se isporuka Vaše poručene robe oduži od strane proizvodjača, odmah ćete biti obavješteni i istovremeno će Vam biti poslata postojeća alternativa.

  8. Mogu li promjeniti adresu za isporuku, poslije naručivanja?

    Ako promjenite poslije naručivanja adresu isporuke, molim Vas da nas kontaktirate, kurirska dostava mora da prihvatiti svaku promjenu adrese koju kupac navede. Javite se jednostavno e- mailom na: gumeonline.ba@delti.com - tamo će Vam odmah pomoći.

  9. Imam kupon, kako ga mogu iskoristiti?

    Možete da iskoritite vaučer na trećem koraku procesa naručivanja www.gumeonline.ba. Ovdje ćete naći na dnu stranice polje: "vaučer", "kupon - Ako imate kupon, molim Vas da unesete broj. Po porudžbini može maksimalno jedan kupon ili vaučer da se upotrijebi. Poslije unosa Vašeg koda vaučera, koji se nalazi u Vašem nalogu, molim Vas kliknite na „ka 4 koraku“. Vrijednost sa vaučera, će biti odmah skinuta. Pod „Ukupnim zbirom“ pojaviće se suma, umanjena za vrijednost Vašeg vaučera. Molim Vas, obratite pažnju, da po porudžbini može da se iskoristi maksimalno jedan vaučer ili kupon i da važi samo pri kupovini guma za motorna vozila i kompletnih točkova. Važno: Molim Vas, nemojte praviti probne porudžbine sa svojim kodom sa vaučera i nemojte preko svoje porudžbenice da idete na prethodnu stranicu preko svog browsera. U tom slučaju ćete izgubiti vrijednost vaučera.