Payment Banner

Često postavljana pitanja

Raspodjela kočione sile

Menjajuc?i težinu dinamično u odnosu na položaj kočnica , prednji točkovi moraju stec?i vec?u kočionu silu kako bi se izbeglo blokiranje zadnjih točkova , kada se koristi kočnica . Kada je reč o prednjem pogonu vozila , prednja osovina na vozilu je uvek teža od zadnje osovine . To znači da se težište nalazi na prednjoj strani vozila . U ovom slučaju , težište se može uravnotežiti pomoc?u zadnjeg cilindra točka . Ovo je način kako bi se pravilno raspodjelila kočiona sila . To je važno za bezbednost vožnje kako bi bili sigurni da su sile kočenja pravilno raspoređene . Da bi se to postiglo , sledec?e stvari su potrebne : protu - zaključavanje kočionog sistema koji smanjuje pritisak kočenja i ventil koji blokira taj pritisak i to se čuva na zadnjim kotačima.Blokiranje ventila postaje korisno kada je postignut određeni hidraulički tlak.Regulator kočionog pritiska jednako deli pritisak između prednjih i zadnjih točkova kočnice . Kad se uklopna tačka dostigne i pritisak na prednjoj osovini se povec?ava , regulator pritiska kočnice pomaže da se uravnoteži ukupni pritisak . Pojedini regulatori pritiska kočnice su slični tipičnim kočionim pritiskom regulatora sa razlikom što prvi tip kontroliše uklopne tačke prema statusu opterec?enja , i sprečava blokiranje zadnje osovine . Na taj način , upravljivost vozila je pod kontrolom spajanjem osovine na zadnji deo tog vozila.